reklama

perfektný darček

Moja priateľka mi vždy robí zo života pelko... no iba vtedy keď sa jej spýtam, že čo chce na narodeniny, vianoce... atď vždy mi povie že nič...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Ale tomu už našťastie odzvonilo :) Ako som tak pre ňu hladal vhodný darček, som na internete našiel: nič. perfektný darček ;)

na tejto stranke som našiel fakt nič. Predstavte si, že dostanete krabičku, a z očakávaním ju rozbalujete ;) a keď ju rozbalíte, zistíte, že ste dostali veľké nič.

len je otázne či sa to za tú cenu oplatí kúpiť. Mne určite. potom si aspoň moja priateľka uvedomí, že keď sa jej pýtam, aký chce darček, tak ja jej zo zoženiem. Dúfam že to zoberie s nadhľadom. Držte palce ;)

Tomáš Kiss

Tomáš Kiss

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

...born to be wild... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu